maandag 23 juli 2018

Makkelijke Maandag - gefeliciteerd..


Vandaag is het weer Makkelijke Maandag! Samen met een aantal collega's laat ik op maandag een "makkelijk" kaartje zien. Gewoon om de week creatief te beginnen en om je te inspireren met een makkelijk te maken kaartje.

Ik ging weer aan de slag met de set "Bloemen zeggen meer", een hele leuke set waarmee je zelf de mooiste abstracte bloemencreaties kunt maken.

De bloemen "bouw" je als het ware op, drie stempels over elkaar heen geven dit resultaat. Ik hou wel van dit soort vormen. Door te variëren met kleuren krijg je altijd weer een ander resultaat.


Dit keer  de kleuren blauw/groen, een chique resultaat. Eenvoudig maar stijlvol :)


Aan het einde van dit bericht zie je de materialen die ik heb gebruikt. Klik je op een foto dan kom je direct in mijn webwinkel, als je een creditcard hebt kun je ook gelijk bestellen. Je mag mij ook altijd een berichtje sturen met jouw bestelling, dan maak ik het voor je in orde. Bij voldoende belangstelling doe ik a.s. vrijdag weer een verzamelbestelling.  Deze maand kun je nog gebruik maken van de papier actie 4=3 (klik hier voor de betreffende papier sets. )Heb je interesse mail me dan gerust.

Dit zijn mijn collega's die ook regelmatig mee doen met de "Makkelijke Maandag", ga ook eens bij hen langs voor wat inspiratie.





Product List
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten