zaterdag 20 april 2019

Onstage...

Zoals je in mijn vorige blogpost las waren we vorige week zaterdag bij Onstage, het halfjaarlijks evenement voor demonstrators, dit keer gehouden in Düsseldorf. Dit evenement is altijd geweldig, we krijgen de nieuwste catalogus in ons handen, we zien nieuwe producten, krijgen business tips en mogen wat maken met die nieuwe producten. 


Bij binnenkomst kregen we een prachtige tas met daarin een mooie, Nederlandse stempelset, een notitieblok, pennen en een paar prachtige file folders. De start was alvast geweldig.


Dit was de ruimte waar we zaten met ca. 1200 man, gigantisch he. 


 we hadden er zin in...


op tafel lag het programma al klaar...


en als je dan de catalogus in handen hebt....



Je hebt vorige week al gezien welke swaps ik had gemaakt, ik laat ze nog eens zien en daarna de swaps die ik heb ontvangen. Zo leuk allemaal, er zit weer genoeg inspiratie bij.





en dan na een lange dag vol met tips en inspiratie, prijsjes en make & takes, ga je naar huis met een tas vol leuke spullen, op de foto o.a. de voorbeelden van de Make & Takes (ik gun me nooit de tijd om ze af te maken, klets veel liever :), de kaartjes maak ik thuis gewoon af), je hebt zo gelijk een idee van een aantal nieuwe sets die er gaan komen.


Wat een geweldige, drukke, vermoeiende maar o zo leuke dag! Kan niet wachten tot november :)

Deze foto maakte de fotograaf van Stampin' Up! van ons team, de gezelligheid spat er van af toch!


Ik zit weer boordevol inspiratie... als ik nou ook nog een emmertje tijd vind.... eerst maar eens goed door de nieuwe catalogus bladeren en bedenken welke nieuwe sets ik wil kopen.

Wil jij vanaf half mei ook de nieuwe catalogus? Stuur me een mail of laat een berichtje achter en ik reserveer er eentje voor je.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten