dinsdag 7 mei 2019

Paper Pumpkin in Nederland...

Nou ja, voor één keertje dan. 
Paper Pumpkin is een maandelijkse kit in Amerika, gevuld met prachtige materialen om heerlijk te kunnen knutselen.  Al heel lang hopen we dat deze prachtige kit ook naar Nederland komt en in mei is het dan zover.
Eenmalig is deze Paper Pumpkin kit, die deze maand is samengesteld door Shelli Gardner, de oprichtster van Stampin' Up!, wereldwijd te koop.


Vanaf 15 mei is deze kit te bestellen. Hij gaat €26,- kosten en dit zit er allemaal in:

* een exclusief stempelsetje
* 1 Stampin Spot (klein inktkussentje)
* papier en materiaal om 12 kaarten te maken ( 3 kaarten in 4 unieke designs) 
* 12 bijpassende enveloppen
* bevestigingsmateriaal en versieringen voor de kaarten
(let op er zit geen clearblok in de kit)

Een mooie kit volgens mij voor een leuke prijs. Ik ga hem zeker bestellen, jij ook?

Reserveer dan nu alvast jouw "Hugs from Shelli" Paper Pumpkin kit!

Tijdens OnStage mochten wij alvast 1 kaartje maken uit deze set, dus alvast een voorproefje:
(ik maakte deze kaart met een andere stempel dan die in de kit komt, bij Onstage had ik alleen de duitse tekst ter beschikking dus ik maakte hem thuis af)


Op 15 mei plaats ik speciaal voor deze kit een extra verzamelbestelling, ik bestel jouw kit graag voor je mee.

Hier nog een filmpje van Shelli met alvast een voorproefje van deze kit:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten