zaterdag 6 juli 2019

Bloghop Creatieve Harten - Kaartensets


Welkom weer bij de maandelijkse bloghop van de Creatieve Harten. Deze maand is het thema "kaartensets", dat belooft vast weer een grote variëteit aan ideeën!
Hop gezellig mee..

Ik maakte een aantal kaarten met de set Pluk de Dag. 
Ik had een aantal eenvoudige kaarten nodig om te laten zien dat je met beperkte materialen hele leuke kaartjes kunt maken en ik had een aardigheidje nodig voor iemand. Twee vliegen in één klap dus!


3 lekker zomerse kaartjes in een acetate box, een perfect cadeautje om weg te geven!




Ik hou er van, met weinig materialen leuke kaartjes maken. 

Wil jij ook dit soort leuke kaartjes maken? Ik heb nu een leuke actie, want koop je de stempelset Pluk de Dag of zelfs de hele bundel bij mij dan stuur ik jou materialen op om zulke kaartjes te kunnen maken. Lees er meer over in deze blogpost


Hop nu  gezellig door naar mijn collega's,  klik op de naam onder die van mij (Monique de Kok) en doe nog meer inspiratie op. Veel plezier!


Product List

8 opmerkingen:

  1. Heel erg mooie, lieve kaarten geworden! Prachtige serie zo! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuk deze set Monique!
    Heel anders dan wat ik met deze set heb gemaakt.
    Zo zie je maar dat je er alle kanten mee op kunt.
    Ook toevallig, dat we allebei een transparant doosje erbij hebben.
    Iets met 2 zielen...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaarten, Monique! Echt gaaf en die set is echt GE-weldig!
    Groetjes,
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi met die zachte kleurtjes, je zal het setje maar krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is gewoon prachtig! Knap werk, ik volg vanaf nu de blog.

    BeantwoordenVerwijderen