vrijdag 13 september 2019

Beautiful Friendship - Thank you


Vorige week vrijdag liet ik een kaart zien gemaakt met de fantastische stempelset Beautiful Friendship, vandaag een aantal labels. Deze labels deed ik op een doos druiven die wij cadeau deden aan een aantal lieve en zeer kundige mensen.

Een kleine moeite om te maken en het maakt een cadeau net iets persoonlijker.

www.bloem-monique.blogspot.nl | moko@kabelfoon.net

Bij de groenteboer bestelden wij 4 dozen met overheerlijke Westlandse druiven ( ken jij ze ook? ze zijn echt zooo lekker!)  Ik stempelde 4 labels en deed er een mooi lint aan en dit bevestigden wij op de doosjes. Snel gemaakt en het ziet er geweldig uit.

www.bloem-monique.blogspot.nl | moko@kabelfoon.net

De doosjes vielen erg in de smaak (de inhoud hopelijk ook), dit was leuk om te geven.

Doe jij dat ook? Een label aan je cadeau?

www.bloem-monique.blogspot.nl | moko@kabelfoon.net

Wil jij ook deze stempelset om dit soort labels te kunnen maken? Stuur me jouw bestelling door en ik zorg dat jij hiermee aan de slag kunt. Je zult er zeker geen spijt van krijgen!


Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten