vrijdag 4 oktober 2019

Free as a Bird..."hello lovely"

Vrijdag....de wekelijkse inspiratie op het blog Stempel & Scrap!

Vandaag een paar kaarten met een leuke techniek en in het thema "Dieren", om je een extra ideetje te geven voor onze uitdaging SESU#1. We zouden het zo leuk vinden als jij ook meedoet en iets maakt in dit thema!

Deze kaartjes maakte ik met de stempelset Free as a Bird. 
Het idee voor deze kaarten komt van Emma Goddard. Zij deed iets soortgelijks met een andere stempelset en ik vond het zo leuk om een keer niet de stempels in te kleuren maar juist de achtergrond, zo krijg je weer een heel ander effect. Volgens mij noemde ze het Reverse Coloring - het negatief kleuren.

www.bloem-monique.blogspot.nl | moko@kabelfoon.net

Je stempelt je achtergrond, maakt een leuke compositie en je kleurt de achtergrond in. Ik heb de achtergrond gekleurd met onze Stampin Blends. Het ombre effect krijg je door de tinten in elkaar te laten overlopen. Met de Blends kun je dat heel erg goed creëren, begin met een lichte kleur en werk zo door naar een donkere. Wees niet bang om veel lagen over elkaar op te zetten, de kleuren zullen alleen maar mooier in elkaar overlopen. Echt probeer het maar, het resultaat is geweldig!

www.bloem-monique.blogspot.nl | moko@kabelfoon.net

Met de stempelset Stitched All Around en de bijpassende Dies maakte ik de kaart af. Het heeft niet veel meer nodig vind ik. Ik ben zo blij met deze kaarten.

www.bloem-monique.blogspot.nl | moko@kabelfoon.net

www.bloem-monique.blogspot.nl | moko@kabelfoon.net

Ga jij deze techniek ook eens proberen? Ik zou het  leuk vinden jouw creatie te zien.

Mocht je één van deze producten willen kopen, hieronder zie je de benodigde materialen. Ik verzorg met alle plezier jouw bestelling.


Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten