vrijdag 1 november 2019

Sip Sip Hooray!

Mijn "vrijdag inspiratie kaart" is een felicitatiekaart gemaakt met de stempelset Sip Sip Hooray!
Zo'n heerlijk glas met olijfjes, dat is toch een feest om te krijgen!


De achtergrond maakte ik door met behulp van een sponge dauber en onze masks inkt op de kaart aan te brengen. Ik deed dat niet over de gehele kaart maar beïnkte een deel van de kaart, ook niet alle rondjes zijn even gelijkmatig beïnkt, dat maakt de achtergrond een beetje speelser.


Eigenlijk is deze kaart best simpel en snel te maken, maar wel met een leuk en vooral feestelijk resultaat. Ik weet al wie ik hem ga sturen.

Vind jij deze kaart ook leuk en wil je hem maken?  Helemaal onderaan zie je precies welke materialen ik heb gebruikt. Wil je iets bestellen, stuur me dan gerust een mail.





Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten