vrijdag 15 november 2019

Stempel & Scrap - cadeautjes

Gisteren ging de derde "Doe je Mee Donderdag" online op het blog Stempel & Scrap! Had jij het al gezien?
Klik {hier} om (nog een keer) te zien wat wij als inspiratie hebben gemaakt. Wij zouden het erg leuk vinden als jij jouw creatie ook laat zien.

Ik heb vandaag nog wat inspiratie voor de sinterklaas uitdaging, of eigenlijk een tip. 

Wist je dat je het mooie papier van Stampin' Up! ook kunt gebruiken om een pakje in te pakken? 
Ik heb nog stapels prachtig papier en gebruik regelmatig een mooi vel om iets in te pakken. Zo kom ik langzaamaan een beetje door mijn voorraad heen en heb ik altijd een mooi cadeautje om te geven.


www.bloem-monique.blogspot.nl | moko@kabelfoon.net

Dit vel papier komt uit de set Come to Gather, de veertjes vind ik wel toepasselijk om te gebruiken voor een sinterklaas cadeautje. De houten veertjes op het label maken het cadeau af. Wie zou het krijgen?? Op 5 december weten we het!

www.bloem-monique.blogspot.nl | moko@kabelfoon.net

Ga jij je cadeautjes ook eens inpakken met mooi design papier? Laat het me weten, dat lijkt me leuk. 

www.bloem-monique.blogspot.nl | moko@kabelfoon.net

Onderaan dit bericht zet ik weer alle producten die ik heb gebruikt. Als je op de foto klikt kom je in mijn webwinkel. Uiteraard mag je altijd een mailtje sturen met jouw verlanglijstje, ik verzorg met veel plezier jouw bestelling. 

Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten