donderdag 5 december 2019

Stempel & Scrap - Doe je mee Donderdag SESU#4

Vandaag is het weer Doe je mee Donderdag!

Elke 3 weken posten wij een leuke uitdaging op ons blog Stempel & Scrap, deze keer is het thema - hoe kan het anders - KERST!  Wij zouden het superleuk vinden als je jouw kerstcreatie daar laat zien, inspiratie kun je immers nooit genoeg hebben.

 www.bloem-monique.blogspot.nl | moko@kabelfoon.net

Ik maakte wat Home Deco.  Ik ben dol op rode auto's (liefst zelfs VW busjes) met kerstboom op het dak. Toen ik de set Ride with Me in de jaarcatalogus zag wist ik dat ik die zeker wilde bestellen.

Je kunt met de dies een superleuk 3D autootje maken, een heuse truck met een kerstboom! Hoe leuk!
Ik maakte er gelijk een aantal.  Toen mijn man thuis kwam met een prachtige tak om in een vaas te zetten viel alles op z'n plek, aan die mooie tak konden gelijk de auto's hangen. Ik had het idee om de auto's later in de kerstboom te hangen maar misschien laten we ze wel in deze tak hangen, het is een echt een plaatje zo. Wij zijn er blij mee.

 www.bloem-monique.blogspot.nl | moko@kabelfoon.net

 www.bloem-monique.blogspot.nl | moko@kabelfoon.net

een beetje glitter past wel in de kersttijd.... de bumper en de wieldoppen maakte ik van zilver glimmer paper. Dat schittert ook zo leuk als het licht erop schijnt.

 www.bloem-monique.blogspot.nl | moko@kabelfoon.net

De eerste kerst decoratie is een feit, laat de feestmaand maar komen!

Wil jij ook deze leuke auto's maken? Dat kan, stuur me een mail met jouw bestelling en ik bestel het voor je. Je kunt ook zelf bestellen in mijn webshop, klik op een foto van de producten en je komt er direct. Ik ben benieuwd wat jij er van maakt.


Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten