donderdag 26 december 2019

Stempel & Scrap - Doe je mee Donderdag - SESU#5

Het is weer Doe je Mee Donderdag!

Elke 3 weken plaatsen wij een uitdaging op ons blog Stempel & Scrap. Wij zouden het superleuk vinden als jij daaraan meedoet en ook iets maakt in dit thema.

Deze keer is het thema Oud & Nieuw.
Nog een paar dagen en dan is het alweer Oud & Nieuw. We kijken terug op het afgelopen jaar en kijken ook al weer uit naar het nieuwe.
Oud & Nieuw - wat maak jij in dit thema?

www.bloem-monique.blogspot.nl | moko@kabelfoon.net

Ik maakte een aantal kaarten met een nieuwjaarswens.
Het gebeurt me elk jaar eigenlijk wel...dat ik nog wat kaarten wil versturen aan mensen maar dat ik weet dat ze niet meer op tijd voor kerst aankomen. Dan vind ik het wel leuk om juist een Nieuwjaarswens te sturen.

www.bloem-monique.blogspot.nl | moko@kabelfoon.net

De set Sip Sip Hooray is natuurlijk perfect! De feestelijke champagne glazen met bubbels in combinatie met het gouden glitter papier maken het tot een sprankelende kaart. Daar kun je iemand wel een sensationeel jaar mee wensen.

www.bloem-monique.blogspot.nl | moko@kabelfoon.net

Doe jij ook mee? Maak iets in het thema Oud & Nieuw... Kijk je terug op het oude jaar? of kijk je liever vooruit en heb je zin in iets nieuws?  Wij zijn benieuwd wat jij maakt en ons laat zien. Klik door naar ons blog en doe gezellig mee.

De materialen die ik heb gebruikt voor deze kaarten staan hieronder. De set Sip Sip Hooray is nog verkrijgbaar tot 2 januari, maar wees snel, op = op.
Klik op de foto van de producten om direct naar mijn webwinkel te gaan. Je mag me ook altijd een mail sturen, 4 januari doe ik weer een verzamelbestelling.



Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten