donderdag 16 januari 2020

Doe je mee Donderdag - SESU#6 - Cadeaukaart

Vandaag is het weer Doe je Mee Donderdag, heb jij al eens meegedaan? Wat is er nu leuker om elkaars ideeën te zien en elkaar te inspireren. Doe  (weer) eens gezellig mee!


Deze keer is het thema Cadeaukaarten. Wij vinden het leuk om geld of een cadeaubon leuk te verpakken, dat geeft veel leuker. 
Vandaag laten we op ons blog Stempel & Scrap alvast onze uitwerkingen zien, hopelijk kunnen we jou ook inspireren. 

Mijn cadeaukaart heb ik gemaakt naar aanleiding van de werkbeschrijving die Caro maakte voor onze workshopmiddag komende zaterdag. Eén van de projecten is een cadeaukaart. Dit is mijn uitwerking:

www.bloem-monique.blogspot.nl | moko@kabelfoon.net

De tekst Congrats stempelde en embosste ik zodat het een mooi glanslaagje krijgt. Zo geeft het de tekst net wat meer. Ik knipte het met de hand uit en bevestigde het met dimensionals op de kaart. 

www.bloem-monique.blogspot.nl | moko@kabelfoon.net


Deze kaart maakte ik met het Design Papier From my Heart, op het eerste oog Valentijns papier maar het papier heeft niet alleen maar hartjes... er zitten ook andere designs bij. De strepen die ik hier gebruikte maken de kaart zelfs wat stoer. Ik hou daar wel van. Soms moet je er even doorheen kijken maar dan is een set papier wat je op het eerste oog niet zo leuk leek toch best wel leuk en goed te gebruiken.

www.bloem-monique.blogspot.nl | moko@kabelfoon.net

Voor deze cadeaukaart heb ik de kaart die erin zit nog even blanco gelaten. Ik kan er een cadeaukaart van een winkel opplakken of er alleen maar een tekst opzetten en geld erin doen. Dat bepaal ik gewoon wanneer ik weet voor wie deze kaart is. Altijd handig om zo'n kaart op voorraad te hebben.

Hieronder staan de materialen die ik heb gebruikt voor deze kaart.  Wil jij iets bestellen? Stuur me gerust een mailtje.  Vergeet niet dat je tot en met eind maart bij elke € 60,- die je besteed een gratis Sale-a-Bration product mag uitzoeken. Klik {hier} om naar de folder te gaan om iets leuks uit te zoeken.


Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten