donderdag 30 april 2020

Doe je Mee Donderdag - Sesu11



Het is weer Doe je Mee Donderdag vandaag!  Doe jij ook weer mee?

Elke 3 weken plaatsen wij op ons Stempel & Scrap blog een uitdaging voor je. Deze uitdagingen proberen we te variƫren, een schets, een kleurenthema, zo willen we onszelf en jou uitdagen om iets moois te maken!

Deze keer is het thema : Verjaardag!     Hieperdepiep.....

Hoe toepasselijk... morgen is het mijn verjaardag!

Ik hoop een hoop mooie kaarten te ontvangen. Het is leuk om kaarten te sturen en mensen blij te maken maar het is minstens zo leuk om ook zelf kaarten te ontvangen. Ben reuze benieuwd!

www.bloem-monique.blogspot.nl | moko@kabelfoon.net

Ik maakte een setje kaarten met de stempelset Music from the Heart.
Een stempelset die ik erg leuk vind, muziek speelde een belangrijke rol in ons leven. Sjaak en ik hebben elkaar bij het koor ontmoet en wij hebben vroeger altijd met heel veel plezier gezongen. Muziek heeft een speciaal plekje in ons hart.

Helaas gaat deze stempelset ons binnenkort verlaten dus voor mij een extra reden om hem nog even in het zonnetje te zetten. Wil je hem nog bestellen? Wacht dan niet te lang meer hoor, op is echt op.


www.bloem-monique.blogspot.nl | moko@kabelfoon.net


www.bloem-monique.blogspot.nl | moko@kabelfoon.net


www.bloem-monique.blogspot.nl | moko@kabelfoon.net


Wat maak jij deze keer?
Klik ook door naar ons blog  en bekijk wat onze gastdesigner en mijn vriendinnen Caro en Leoni hebben gemaakt.

Wil je nog iets bestellen? Ik verzorg met alle plezier jouw bestelling. Klik op {deze link} om te zien welke producten binnenkort niet meer verkrijgbaar zijn. Een hoop producten zijn nu ook in de aanbieding.
Let wel, voor deze producten geldt op = op!


Product List

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaartjes Monique!
    Groetjes en een hele fijn verjaardag morgen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartjes zijn super leuk Monique! Leuk ook om te lezen dat je Sjaak op het koor hebt ontmoet. Dat wist ik niet.

    BeantwoordenVerwijderen