vrijdag 29 mei 2020

Dit verdient een bloemetje


www.bloem-monique.blogspot.nl | moko@kabelfoon.net


Wat een geweldige stempelset is dit!
Vanaf deze week is hij te koop en ik kan hem zeker aanbevelen. De set Bijzondere Zonnebloemen is een Nederlandse set en ik ben er helemaal weg van!
Leuke teksten, die prachtige grote zonnebloem, een kleintje en een paar blaadjes, je kunt hier echt heel veel kanten mee op. Inkleuren, als achtergrond, ik heb nog heel veel ideeën in mijn hoofd.

Hier stempelde ik de bloem iets van de kaart en kleurde hem in met onze Stampin' Blends.  De kaart heeft niet veel meer nodig dan een leuke tekst. Eenvoud siert hier weer!

Wil jij deze set ook?  Klik hieronder op de foto en dan kom je direct in mijn webwinkel terecht.

Heb jij jouw verlanglijstje al klaar liggen? Ik wel, woensdag doe ik mijn eerste verzamelbestelling. Stuur me jouw lijstje en dan bestel ik voor je mee.

Je kunt natuurlijk altijd bestellen, ik laat de bestelling gewoon bij je thuis bezorgen. De verzendkosten zijn € 5,95 en bestel je boven de € 60,- dan neem ik de verzendkosten voor mijn rekening. Dat is mijn bedankje voor jou!




Product List


Geen opmerkingen:

Een reactie posten