zaterdag 2 september 2017

Herfstsfeer - Bloghop Creatieve Harten

 

Welkom weer bij de maandelijkse bloghop van de Creatieve Harten.

Het thema deze maand is herfst, het is tenslotte alweer september, de herfst is toch echt in aantocht. Afgelopen week was het zelfs een dag behoorlijk herfstig, wat een regen en wind, daar word ik eerlijk gezegd niet zo vrolijk van. 

Die bewuste (herfst)middag heb ik wel heerlijk gespeeld met de stempelset "Weather Together", zo kun je de herfst toch tot iets leuks maken!

Ik begon, zoals ik meestal doe met het zoeken op pinterest naar wat ideetjes, ik maakte een paar kaartjes na en al stempelend had ik aan het eind van de middag een leuke verzameling "paraplu-kaartjes". Met deze stempelset ben ik nog lang niet uitgespeeld, er zitten nog veel meer ideetjes in mijn hoofd. 
Je zou bijna zeggen laat die regen maar komen...haha, dat meen ik natuurlijk niet. Laat de herfst maar komen met zijn mooie nazomerdagen en de prachtige herfstkleuren. Die kaartjes kan ik vast ook wel maken zonder de regen.







Aan het eind van dit bericht zie je de materialen die ik heb gebruikt. Als je klikt op een afbeelding kom je terecht in mijn webwinkel en kun je het product aanschaffen. Als je geen credit card hebt mag je mij ook een berichtje sturen, dan maak ik jouw bestelling in orde!

Hop nu door naar Diana, nog veel plezier bij deze bloghop.



  1. Monique de Kok - hier ben je nu!

Product List

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke serie kaartjes! De "snel weer beter worden" is mijn favoriet.
    Een leuke bezigheid voor slecht weer, misschien moet het dit seizoen maar veel gaan regenen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze kaarten zijn leu-euk!!! Past perfect bij de Hollandse herfst, maar is door het gebruik van de frisse kleuren toch heel vrolijk! Echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die parapluutjes zijn echt te leuk! Groetjes en fijn weekend, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel tof, die kaartenserie. Ik moet die stempelset er ook maar weer eens bij pakken, je hebt me geïnspireerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaartjes, toch ook maar ook deze set aanschaffen binnenkort.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. vrolijke kleuren lekker voor de herfst.....mooie kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je weer heerlijk vrolijke kaarten gemaakt. Top! :-)

    BeantwoordenVerwijderen