zaterdag 2 december 2017

Glitter & Glamour - Bloghop Creatieve Harten



Welkom weer bij de maandelijkse bloghop van de Creatieve Harten. De laatste bloghop van 2017 alweer, deze maand is het thema Glitter & Glamour. Toepasselijk toch in deze feestmaand.

Wij hopen je vandaag weer wat inspiratie te geven, hop hierna gezellig door naar mijn collega's en geniet van al het moois.

Ik ben aan de slag gegaan met de papier Year of Cheer, prachtig glanzend papier in goud, zilver, koper en champagne. Op en top Glitter & Glamour dus!

Bij Sam Hammond zag ik een prachtig Home Deco creatie in kerstsfeer, deze maakte ik na, in zwart/wit, maar bedacht me dat dit met het Year of Cheer papier ook wel heel erg mooi zou zijn.

5 dozen gevouwen, een lint er omheen, nog wat extra bling en wat kerstgroen: voila, een prachtige en chique creatie!


Het kerstgroen, de sprigs, bewerkte ik met wat embossing paste, nu lijkt het net of er sneeuw op zit.


Daarnaast maakte ik met dit papier ook nog een leuke treatbag. 
Met de Mini Treatbag Thinlits maak je op een eenvoudige wijze een leuk zakje waarin je wat leuks kan doen, een cadeaubon, een kaart, een lekkere koek, de mogelijkheden zijn eindeloos.





Dit papier is lastig te fotograferen in deze donkere dagen maar hopelijk heb ik je wat inspiratie kunnen geven en ga je zelf ook aan de slag met wat Glitter & Glamour, een beetje bling mag best in deze feestmaand toch!

Hop nu door naar Henrike, en geniet van haar creatie:


Monique De Kok hier ben je nu!


Product List

13 opmerkingen:

  1. WOW! Prachtig. Ik vond hem in zwart wit al prachtig, maar deze overtreft hem. SUpermooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige verpakkingen met die prachtige DSP! Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gaaf!!! Echt heel erg mooi!!! Gewoon een feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gaaf!!! Echt heel erg mooi!!! Gewoon een feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super tof,zn mooie kado toren. en dat zakje,moet die dies ook maar weer eens uit de kast halen. zo veel ideeen en zo weinig tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Monique echt super, heel erg gaaf. Voor mij heb jij gewonnen deze bloghop haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig geheel! En deze donkere dagen schreeuwen om een beetje sparkle.... 😉

    BeantwoordenVerwijderen